Календарно-тематичне планування з інформатики, 10 клас
І семестр, 1 година на
тиждень, усього 16 годин
Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько
«Інформатика 10 клас, рівень стандарту»
№
|
Зміст
навчального матеріалу та види навчальної діяльності.
|
Год.
|
Дата
|
Примітка
|
|
1.
Текстовий процесор
|
7
|
|
|
1.
|
Правила
техніки безпеки у кабінеті інформатики. Створення нумерованих і маркованих
списків. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 5 – 25.
Знайти
відповіді на запитання ст. 23 № 1-19.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими
засобами можна надрукувати свою першу книгу?»
|
1
|
02.09
|
|
2.
|
Вставлення
зображень у текстовий документ і настроювання їхніх властивостей.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 38 – 45.
Знайти
відповіді на запитання ст. 45 № 1-18.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими
засобами здійснено макетування сторінок підручника?»
|
1
|
09.09
|
|
3.
|
Таблиці в
текстових документах.
Практична
робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 38 – 45.
Знайти
відповіді на запитання ст. 45 № 1-18.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими
засобами здійснити покращення дизайну
шкільної газети?»
|
1
|
16.09
|
|
4.
|
Правила
стильового оформлення документів різних типів.
|
1
|
23.09
|
|
5.
|
Поняття про шаблон документа; створення
документа за допомогою майстра.
Практична
робота №2. Використання стилів і
шаблонів документів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 54 – 67.
Знайти
відповіді на запитання ст. 65 № 1-20.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими
засобами здійснено стильове оформлення
сторінок підручника?»
|
1
|
30.09
|
|
6.
|
Макроси та їх
використання.
|
1
|
07.10
|
|
7.
|
Настроювання
середовища користувача текстового процесора. Друк документа.
Практична
робота №3. Автоматичне створення
змісту документа. Узагальнення та
систематизація опорних знань учнів з теми.
Узагальнення
та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 68 – 78.
Знайти
відповіді на запитання ст. 77 № 1-15.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими
засобами можна поставити пароль на текстовий документ?»
|
1
|
14.10
|
|
|
2.
Комп’ютерні презентації та
публікації
|
12
|
|
|
|
2.1.
Створення й показ
слайдових презентацій
|
6
|
|
|
8.
|
Поняття
презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові
та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених
для створення і демонстрації презентацій.
Узагальнення
та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 79 – 89.
Знайти
відповіді на запитання ст. 88 № 1-18.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Хто перший у
світі створив середовище для виготовлення електронних презентацій?»
|
1
|
21.10
|
|
9.
|
Створення
презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення
пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття
презентації та збереження її в різних форматах.
Узагальнення
та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 90 – 100.
Знайти
відповіді на запитання ст. 98 № 1-21.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими
засобами можна презентувати свої
захоплення?»
|
1
|
04.11
|
|
10.
|
Створення
текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації.
Практична
робота №4. Розробка слайдової презентації.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 101 – 110.
Знайти
відповіді на запитання ст. 109 № 1-19.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Які види
дизайну можна освоїти самостійно?»
|
1
|
11.11
|
|
11.
|
Принципи
стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 111– 121.
Знайти
відповіді на запитання ст. 118 № 1-19.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими
засобами можна презентувати свій
фотоальбом?»
|
1
|
18.11
|
|
12.
|
Додавання
анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів.
Практична
робота №5. Анімація в слайдових презентаціях.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 121 – 131.
Знайти
відповіді на запитання ст. 128 № 1-18.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими
засобами можна презентувати свої
захоплення?»
|
1
|
25.11
|
|
13.
|
Демонстрація і
захист учнівських презентації у різних програмних середовищах. Узагальнення
та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 131 – 152.
Знайти
відповіді на запитання ст. 152 № 1-19.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими
засобами можна презентувати свої
захоплення?»
|
1
|
02.12
|
|
|
2.2.
Основи створення комп’ютерних публікацій
|
2
|
|
|
14.
|
Поняття
комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони.
Структура публікації.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 166 – 175.
Знайти
відповіді на запитання ст. 175 № 1-20.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна
створити власну візитку?»
|
1
|
09.12
|
|
15.
|
Особливості
роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій.
Зв’язки між об’єктами публікації. Створення, збереження, відкриття та друк
публікацій.
Практична
робота №6. Створення інформаційного бюлетеня чи
буклету.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 176 – 183.
Знайти
відповіді на запитання ст. 175 № 1-16.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна створити буклет
класу?»
|
1
|
16.12
|
|
16.
|
Захист та
презентація учнівських портфоліо. Узагальнення та систематизація опорних
знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 176 – 183.
Знайти
відповіді на запитання ст. 175 № 1-16.
Здійснити
груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна створити бюлетень
класу?»
|
1
|
23.12
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар