вівторок, 17 вересня 2013 р.

Планування з інформатики 10 клас

Календарно-тематичне планування з інформатики, 10  клас
І семестр,  1 година на тиждень, усього 16 годин
Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько «Інформатика 10 клас, рівень стандарту»

Зміст навчального матеріалу та види навчальної діяльності.
Год.
Дата
Примітка

1.     Текстовий процесор
7


1.      
Правила техніки безпеки у кабінеті інформатики. Створення нумерованих і маркованих списків. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 5 – 25.
Знайти відповіді на запитання ст. 23 № 1-19.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна надрукувати свою першу книгу?»
1
02.09

2.      
Вставлення зображень у текстовий документ і настроювання їхніх властивостей.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 38 – 45.
Знайти відповіді на запитання ст. 45 № 1-18.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами здійснено макетування сторінок підручника?»
1
09.09

3.      
Таблиці в текстових документах.
Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 38 – 45.
Знайти відповіді на запитання ст. 45 № 1-18.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами здійснити  покращення дизайну шкільної газети?»
1
16.09

4.      
Правила стильового оформлення документів різних типів.
1
23.09

5.      
 Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра.
Практична робота №2. Використання стилів і шаблонів документів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 54 – 67.
Знайти відповіді на запитання ст. 65 № 1-20.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами здійснено стильове оформлення  сторінок підручника?»
1
30.09

6.      
Макроси та їх використання.
1
07.10

7.      
Настроювання середовища користувача текстового процесора. Друк документа.
Практична робота №3. Автоматичне створення змісту документа.  Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 68 – 78.
Знайти відповіді на запитання ст. 77 № 1-15.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна поставити пароль на текстовий документ?»
1
14.10


2.     Комп’ютерні презентації та публікації
12



2.1.                    Створення й показ слайдових презентацій
6


8.      
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій.
Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 79 – 89.
Знайти відповіді на запитання ст. 88 № 1-18.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Хто перший у світі створив середовище для виготовлення електронних презентацій?»
1
21.10

9.      
Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах.
Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 90 – 100.
Знайти відповіді на запитання ст. 98 № 1-21.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна презентувати  свої захоплення?»
1
04.11

10.              
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації.
Практична робота №4. Розробка слайдової презентації.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 101 – 110.
Знайти відповіді на запитання ст. 109 № 1-19.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Які види дизайну  можна  освоїти самостійно?»
1
11.11

11.              
Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 111– 121.
Знайти відповіді на запитання ст. 118 № 1-19.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна презентувати  свій фотоальбом?»
1
18.11

12.              
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів.
 Практична робота №5. Анімація в слайдових презентаціях.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 121 – 131.
Знайти відповіді на запитання ст. 128 № 1-18.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна презентувати  свої захоплення?»
1
25.11

13.              
Демонстрація і захист учнівських презентації у різних програмних середовищах. Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 131 – 152.
Знайти відповіді на запитання ст. 152 № 1-19.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна презентувати  свої захоплення?»
1
02.12


2.2.                    Основи створення комп’ютерних публікацій
2


14.              
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 166 – 175.
Знайти відповіді на запитання ст. 175 № 1-20.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна створити власну візитку?»
1
09.12

15.              
Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.
Практична робота №6. Створення інформаційного бюлетеня чи буклету.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 176 – 183.
Знайти відповіді на запитання ст. 175  № 1-16.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Якими засобами можна створити буклет класу?»
1
16.12

16.              
Захист та презентація учнівських портфоліо. Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 176 – 183.
Знайти відповіді на запитання ст. 175  № 1-16.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Якими засобами можна створити бюлетень класу?»
1
23.12



Немає коментарів:

Дописати коментар